پاییز را فراموش کرده ام

میگویند کسانی خاطرات گذاشته را نگه میدارند که به آینده امید ندارند

میگویند که بزرگان چنین چیزی گفته اند

و اما من

قبول ندارم

آخه یعنی چه؟؟؟؟

من با خاطراتم زندگی میکنم

حتی با خاطراتم آینده ام را میسازم

پاییز رسیده

و من اصلا یادم نبوده

یعنی اگه دیشب یونس ماهی گیر یادآوری نمیکرد که من پاییز رو دوس دارم

شاید تا پایانش اصلابفکرم نمیرسید که پاییز هم رسیده

آسمون شفاف شده

چندسالی هست  در پاییز مغزم مور مور میکند

" اگر ز میدان آید عمویم

از کام عطشان دیگر نگویم

بابا زمیدان آمدعمویم نیامد آه عمویم نمیاد"

شاید دلیلش این باشد

این منظورم همان نوحه بالاییست

نمیدانم چرا ولی این پاییز را عباس مینامم

رفتم به لب آب و آب ندید گلویم


وحید

دیشب

 

نظرات 7 + ارسال نظر
حاجی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14 http://bishehr.com

وحید خیلی ...خیلی به زحمت افتادی ! حیف نیست اینهمه وقت گذاشتی.
من که یه نیم ساعتی به نوشته ات فکر کردم و اگر دلم برای سابقه دوستیمان نمی سوخت همین دو سه تا جمله هم خرجت نمی کردم.
.
الهی آلزایمر نگیری

سلام حاجی
ببخشید اصلا قرار نبود فقط اون تتیر ثبت بشه یعنی اصلا من فکرنمیکردم ثبت بشه قرار بود کاملاش کنم امشب ثبتش کنم !! حالا میتونی در مورد کاملش نظر بذارید البته خیلی خوشحال شدم که تونسم با یک جمله نیم ساعت شمارا به فک کردن واردارم !! البته الان پست کامله و قانونن باید پنج شیش ساعت وقتتو بگیره

م.الف چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:55 http://http://dar-b-dar-heleyleii.blogfa.com/

عالی.
باز سیاه میپوشم
شوق عباس، زنجیر میکند
شانه و زنجیر را
و عشق حسین دست و سینه را
و مدحی زآزادگی ات زینب محزون.
م.الف

با فرو افتادن عباس از اسب ، قلب حسین فرو می ریزد، چون تیری از چله کمان رها می شودوعقاب وار به سمت مهبط یا معراج عباس ، پر می کشد "سید مهدی شجاعی"
همیشه عباسی باشی م الف عزیز

علی دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:49 http://mygolf.blogsky.com

چندسالی هست در پاییز مغزم مور مور میکند

" اگر ز میدان آید عمویم

از کام عطشان دیگر نگویم

بابا زمیدان آمدعمویم نیامد آه عمویم نمیاد"
شاید تمام حرف وبلاگت همین باشد
شاید همه ی حرف های یک عمر ما رو زدی
وحید تبریک بخاطر موفقیت هایی که کسب کردی قطعا و حتما حقش را داری
«چراغ خاموش امدیم با یک لیوان چای تا کسی نبیند که دوباره مینویسیم»-همین-

خواهش آقا علی
ما منتظرت بودیم ولی نیومدی
میام طرفت یه استکان چایی بخورم

فرشته سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:45

سلام جناب کارگردان خوش لبخند

بنظرم ای فراموشی پاییزت دو دلیل داره:
یکی ایکه یعنی از بس گرفتاری و سرت شلوغن یادت رفته بیده پاییز شده؟ که اگه ایجورین-عامو نکن ایطور با ما قلبمون ضعیفن- عامو busyyyyyyyy

دودیگر ایکه آخه چند روزن حس و حال پاییز شده از بس هوا گرم بید عامو

مو امروز تا طرفای 8 تو دفتر حاجی منتظرت بیدم (که گفتی بمون کارت دارم) دیگه نیومدی ، بعد هم مو و مهدی و حاجی باهم زدیم در

سلام بر نویسنده بزرگ
بله شما دوتا دلیل رو به خوبی بیان نمودید و برنده این بخش از مسابقه شدی میتونی بری جایزت از مهدی انصاری بگیری!!!
شرمنده بابت اون روز!!! ایشالا همی روزا میبینمت

darya جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:32 http://azjensebaranam.blogsky.com

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__

از جنس باران باسروده ای جدید به روز شده
مانا باشید
"دریا....."

از جنس دریا کارش حرف نداره
سر میزنم
ماناتر باشید
"وحید....."

سیداکبرموسوی یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:55 http://man13.persianblog.ir

سلام
دو وقت سکوت میکنی،یک بار وقتی با کسی حرفی نداری و یه بار هم وقتی از بس حرف داری نمیدانی از کجا شروع کنی تو کدومشی؟

سلام سید
دوتا برا آدم اتفاق میفته ولی اگه حرف داشته باشی و نتونی بزنی این خیلی آدمو میرنجونه

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:45

درود کارگردان.
مگه پاییر شد امسال؟
من دیگه چقد عقبم.

درود ماهی طلا
آره تمام شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد