چقد من منگلا رو دوست دارم

سلام

احساس میکنم وبلاگ تنها جای امن برای منه

چقد وبلاگمو دوست دارم  مخصوصا الان که فضا خلوت تر شده و همه هجوم بردن به فیس بوک!

یکی بیاد یه چیزی بگه

یالا

یه چیزی میگم بین خومون باشه . اگه طرف منگل هم باشه مشکل نیستا

نمیدونم چقد با منگلا آشنایی دارید

اینقدره دوستداشتنی هستند

من که دوسشون دارم

البته یه مثال قدیمی هست میگن منگل چو منگل بیند خوشش آید

"مرا خود با تو سری در میان هست

وگرنه روی زیبا روی زیبا در جهان هست

وجودی دارم از مهرت گدازان

وجودم رفت و مهرت همچنان هست"

شعر از شیخ عجل

با صدای سالار عقیلی


نظرات 6 + ارسال نظر
دریا شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:07 http://azjensebaranam.blogsky.com

سلام چه عجب پست جدید گذاشتید
وبلاگ واقعا یه چیز دیگه است...
درک میکنم...
منگولا واقعا دوس داشتنی ان...
چون صافو صادقن
هرچی تو دلشونه رو زبونشونه
شعر زیبایی بود
موفق باشید
سلام به فاطمه گل گلاب برسونید...

سلام بر دریای بی کران مهر
ها والا
ممنون
بازم هاوالا
بله والا
صدرصد
خواهش میشه
همچنین شما
چشم سلامت باشید
راسی یه چیزی واقعا منگلا رو دوست داری؟

آرام دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 http://nerci-2.blogsky.com

درود آقا وحید.
امتحاناتت خوب پیش رفت؟
حالا قضیه این منگلا چی هست؟

درود بر شما خانم شلوغ
با اینکه خوب ندادم ولی در مقابل زحمتی که کشیدم خوب بود
ایشالله خبرت میدم بیای ببینی ماه آینده اگه لغوش نکنن جشنواره تئاتر معلولین هست ! یا آخر سال یه جشن معلولین هست که اگه بیای ببینیشون عاشقشون میشی خیلی دوس داشتنی هستند!

...M سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:19

سلام
دوست خوبم
چه عجب مطلبی نوشتی
داشتم کم کم فراموشت میکردم
منگلا ها خصوصیت خاص خود دارن یکی غم ندارن وهیچ وقت غصه نمیخورن دومی زمان روزگار برای اون معنا ندار...........................
پس نتیجه میگیرم ازما بهترن

درود
دوست عزیزم
چه بکنیم دیگه
هرموقع خاصی فراموش کنی یه تار مو از سیمرغ آتیش بزن تا بیاد و تورو برسونه به من ! باش حساب کردم نگران کرایه اش نباش
بله رفیق خدا خودش میدونه چطور بنده هاشو بیافرینه

مهربون سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 15:13

اقای حسن احمدی بزرگ سلام
منگل بودن عیب نیست
یه حسنه که خدا در اختیار آدم های با جنبه و پر طاقت گذاشته
من چند سال پیش کارشون رو دیدم کارشون عالیه
ممنون میشم تاریخشو بهم اطلاع بدی

سلام بر مهربون خانم مهربون
بله حرف شما متی
خدا همچیز رو جای خودش قرار داده ولی ما درکمون پاینه
چشم حتما خبرتون میدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:33

وحیدخان درود
آمدم

درود بر شما
خوش آمدی

علی چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:24 http://www.myglof.blogsky.com

درودی به صمیمیت وبلاگت که مکانی امن است
کوتاه
کلماتی احساسی
زیبا بود
به دلنشین بود وحید

ما خیلی دوست داریم علی آقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد