بداهه سرایی

سلام

الان یه عالمه نوشتم همش پاک شد خیلی زورم گرفت! اهههههههه

سعی میکنم از اول بنویسم هرچند میدونم مث نوشته قبلی نمیشه

سلام

میدونم چند صباحی نبودم دلتون برام تنگ شده !! اِهم

همینطور که توی پست قبلی نوشته بودم آدم بعضی موقع به هیچی میرسه!

البته هیچی منظورم پوچی نیستا

حالا، یعنی الان ، این برای اولین باره توی این شش سال که دارم بداهه یه چیزی

سرهم میکنم!! اگه یه موقع تا آخر نوشتم چیزی ازش ندونستید به دل نگیرید

خب من توی این چند مدت بصورت عینی پی بردم که نمیشه فردا را پیش بینی کرد

ولی فردا رو دوست دارم چون یه هدیه است

این هدیه میتونه یه روز خوب در کنار بابا ماما داداش آبجی باشه یا صدای جیغ مامان از

تو آشپزخونه یا ضربه های لگد بابا که میگه پاشو نمازت دیر شده یا سربه سر گذاشتن 

داداش یا گیر دادن به آبجی یا صدای قور قور قلیون بی بی یا بوی خاک رطوبت خورده

یا صدای دلنشین دریا !! یا میتونه یه روز دل نچسب کسل کننده باشه

به هرحال من فردا رو دوست دارم چون خدا را دوست دارم

باد میرفت به سروقت چنار

من به سروقت خدا میرفتم

"سهراب"

این روزها و اون روزها دلم هوای تازه شدن کرده

دلم هوای مکه 

دلم هوای بقیع کرده

دلم میخواد یکی رو ببینم که جواب تمام سوالاتم رو بدونه

دلم میخواد یکی پیدا بشه که بتونم بدون دلیل حرفاشو اطاعت کنم

از این پست به بعد شاید مث قبل ننوشتم

توی تمام این مدت یه سیر خاصی را برای مطالبم داشتم و همیشه سعی کردم

سیر خودم رو حفظ کنم ولی دلم میخواد یه مدت بزنم توی کار سورئال، تخیلی

البته شاید

دلم میخواد بزنم تو کار چرت و پرت !! شنیدم عجب لذتی داره چرت پرت گفتن

میگن هیچ موقع کهنه نمیشه

به هرحال شاید نوشته هام کوتاه کوتاه بشه یا بقول بچه های داستان نویس "مینی مال" 

خب فک کنم  برا امروز بس باشه ملت تا همنجاشم بخونن شاهکاره

همه کم حوصله شدن همه تند شدن

دوستتون دارم بخاطر تمام دوست نداشتن ها


پانوشت:

بهتون گفتم بداهه سرائیه خیلی جدی نگیرید


وحید

همی حالا

نظرات 11 + ارسال نظر
behzad شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:31 http://shadmehr-music23.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری به ما هم سری بزن
بهترین ها را با ما تجربه کنید
http://shadmehr-music23.blogsky.com
ما هستیم تا شما بهترین ها را انتخاب و گوش کنید
مدیر وبلاگ : بهزاد
برای یک دفعه که شده با ما باشید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.
امیدوارم خوشتون بیاد

ممنون. عمرن
دلم نمیخواد بهترین های شما را تجربه کنم
مدیر وبلاگ: وحید
برای یکدفعه هم که شده سرنمیزنم
انتظارت بیهوده است
امیدوارنباش

....کی!!!!مو؟؟؟؟ دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:27 http://helyleh1.blogfa.com

سلام خوش اومدی به سبک چرت و پرت یا هرچی که اومد بگو......
پس هر چی که اومد بگو...
...کی!!!!مو؟؟؟؟

سلام جاسمو چطوری بوا
باشه هرچی توبگی

دریا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام و درود
زیبا نوشتید و دلنشین بود...
موفق و سلامت باشید
روزگارتون برقرار......

سلام و صد درود
لطف شما زیباتره
روزگارتون خوش........

پرستو سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:03

هر چند منو تو با هم سازگاری نداریم ولی میخوام بگم این پستت ترکوند شاید چون من این چیزا رو دلم میخواد خیلی خوشم اومد ولی نمیخوای بگی که واقعا دلت هوس مکه کرده؟!!!!!! دلت اب میخوام از طرف دانشگاه مهر ثبت نام کنم اگه سعادتی داشته باشم .
وحید خان من خخخخخخخخخخخیلی از دست به قلمت خوشم میاد خخخیلی زیاد حتی فاطی هم با سن کمش همین جوره فک کنم ارثیه
خوب زیادی ازت تعریف کردم بسته بای

اِه اِه تو که هنو زنده ایی!!!!!!! ای بابا
شایدم نمیدونم والا
آخ جون نمیشه اسم منو هم یواشکی رد کنی بیایم یه مکه بزنیم تو رگ؟؟
آره زیاد ازم تعریف نکن یهو دیدی پست بعدی فحش نوشتما

زهرا سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 14:53 http://www.msa5.blogfa.com

سلام
مهم بودن ونوشتنه ....هر سبکی مینویسی خوبه فقط بنویس ...همین

سلام
مهم بودن و نوشتن نیست... مهم زندگی کردن است به روشی که خداپسنده باشه

علی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 17:21 http://www.mygolf.blogsky.com

سلام وحید
میگما سی چه نیمدی اصفهان؟؟؟؟؟؟ترسیدی تو دریای زالینده رود غرق شی.....همه جای نوشتت ی طرف اونجا که پدر گرامیت با لگد بیدارت میکنه اخ چه حالی میده وی دمش گرم
هوت دارما
بدرود

سلام حاج علی
میگما نشد بیام!!!!!!!!!!! نه نترسیدم......... همه جای ایران یه طرف همجای اصفهان که علی اصفهانی توشه یه طرف آخ چه حالی میده سی تو بگم علو اصفهانی
هوات دارم
بدرود

پلنگ دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07

سلام
ای دلت میخواد تعریفت کنم
حالا تعریفت نکنم تا چیشات در بیاد ها ها ها ها ها

سلام پلنگم
چیشام در اومد
جون خوت با مو همچین کاری نکن فقط یه تعریف کوچلو یه ذره توروخدا التماست میکنم

حاجی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 http://bishehr.i

خب ،
ازبابت آمدنت و تصمیم به تغییر خوشحالم
نمره 5=5
.
"...خب من توی این چند مدت بصورت عینی پی بردم که نمیشه فردا را پیش بینی کرد
ولی فردا رو دوست دارم چون یه هدیه است"
نمره 10 + آفرین
.
"... بابا ماما داداش آبجی باشه"
نمره (-1) + (-1) + (-1) ، چون هلیله ای ها می گویند بووا.. دی یا دهی ، کوکا و ددا ...
.
" ...دلم میخواد بزنم تو کار چرت و پرت !! شنیدم عجب لذتی داره چرت پرت گفتن.."
نمره _10 بیخود می کنی که چرت و پرت بنویسی ! مگه مردم...!؟
.
"...خب فک کنم برا امروز..."
غلط کردی ببخشید غلط نوشتی نمره _2/5
حوب ، فکر کنم برای ...
.
"...بهتون گفتم بداهه سرائیه خیلی جدی نگیرید"
مجبور که نیستی چرت و پرت بنویسی (-) + (-) +(-)
.
جمع و تفریق نمره ها با خودت قضاوتش هم با فیس بوکی ها
.
مرحمت زیاد

سلام
از بابت آمدن و نظر گذاشتن خوشحالم
نمره 1+5
بله دیگه من فردا رو دوست دارم . ممنونم
نمره 15+14
حاجی ما باکلاسا میگیم بابا ماما !! والا
نمره 100+200=360
چرت و پرت لذت خاصی داره . حاجی جون من بیا بزن تو کار چرت و پرت باور کن امتحان کنی پشیمون نمیشی !! والا
نمره 1+1*7-3=45
حاجی من غلط نکردم یعنی غلط ننوشتم اگه یه نگاهی به نوشته خودتون هم بندازی میبینید که نوشتید "خب" نه "خوب" در ضمن من محاوره ایی مینویسم
نمره 5+25_24*32-5+54=21

بداهه سرایی یکی از تمرین های نوشتنه و بعضی موقع آدم مجبوره بزنه تو کار بداهه
نمره 2+2=4
جمع تفریق نمرت با کرامالکاتبین چون میدونم خودت از پسش بر نمیای
مرحمت زیاد

آرام چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 http://nerci-2.blogsky.com

درود به آقا وحید.
بعضی وقتا چرت و پرت گفتن عالمی داره نه اینکه بخوای، خودش میاد. یعنی زبونت میوفته به چرت و پرت گفتن.
هرچیزی که بنویسی مجبوریم بخونیم دیگه.
امیدوارم اگر دوست داری به قول خودت چرت و پرت بنویسی یا سورئال افکارت رو خراب نکنه.
راستی، قبول شدنت برا کارشناسی رو هم تبریک میگم. موفق باشی.

درود به شما آرام خانم
آره بخدا عالمی داره ، بذار تا افکارمون خراب نشون داده بشه ببینم چه فرقی با الانموم میکنه؟؟
ممنون نظر لطفته ولی مسخره ترین امتحانی که تا حالا و بی بند و بارترین امتحانی بود که تا حالادیده بودم
موفق باشی

کنجیر چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:33 http://konjir73.blogfa.com

سلام
خوش اومدی
خوبه مطلب جالبی بود
موفق باشی


فقط و فقط کنجیر

سلام
نظر لطفتونه
همچنین
فقط و فقط بندر

بزرگمهر پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 00:48 http://www.bozorgmehresafavi.blogfa.com

سلام وبلاگ انجمن موسیقی را بدون دلیل حذف کردند آدرس جدید اینگونه میباشد
www.bozorgmehresafavi.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد