شاید امروز که جمعه نیست بیاید

نیمی از ماه که بگذرد میشود نیمه ما و اگر از نیمه خود بگذریم می رسیم به خود ما


و این نیمه  تمام هستی ماست  و ما  همیشه به دنبال همان  نیمه ای هستیم


که نمیتوانیم  از  آن  بگذریم نیمه ای که عطار خواست با سیمرغش  به ما نشان


دهد . نیمه ای که عطار اینگونه آن را فریاد میزد :


"نیست شو تا هستی ات از راه رسد


تا تو هستی، هستی در تو کی رسد"


نیمه ای پر از سکوت از نوع شریعتی و کویریاتش، پراز بودن پراز نبودن، نبودنِ


چیزایی که بودنشان نویدی برای نبودنِ آن نیمه هست. نیمه ای پر از وجود الله


و خلیفه اش یعنی ما یعنی بشر، نیمه ای که انسان کامل را جدا می کند از حیوان


ناطق و آن نیمه پر است از انتظار، انتظار او که بیاید و مارا روشن کند از نور خود


و بعداز هزار و اندی سال این انتظار و این نیمه با زبانی ساده در کوچه پس کوچه های


ما توسط کودکانی که خود هنوز داری تو نیمه هستند فریاد زده می شود :


نیمه براتن بوام بعض بواتن




پانوشت:


در آغاز هیچ نبود کلمه بود و آن کلمه خدا بود

شاید امروز که جمعه نیست بیاید

شاید امروز و هروز در کنار من و تو باشد

و شاید ما اونو تو یه روز به جز روزای هفته ببینیم

و خیلی شاید های دیگه

و تبریکی به تمام بشریت که احتیاج به هیچ شایدی ندارد "مبارک باد این روز"


وحید

چهارشنبه 22:17

نظرات 15 + ارسال نظر
نیایش پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:17

سلام بله احسنت احسنت
افرین فوق العاده زیبابود
سوگند به هر14ایه نورسوگند به زخم های سرشار غروراخر شب سردما سحر می گرددمهدی به میان شیعه بر میگردد
کاسه دارم ترک ترک توپرکنی موپر ترک
ولادت حضرت حجت بر شما وخانواده محترم خجسته باد

سلام

خواهش میشه نظرلفطتتونه

کاسه بیار مو پرکنم تو پرترکنی ترک ترک
کیف کردی الکی الکی چه شعری سیت گفتم

....کی!!!!مو؟؟؟؟ پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 http://helyleh1.blogfa.com

سلام.....


...کی!!!!مو؟؟؟؟

سلام...


... کی!!! تو؟؟؟؟

پرستو شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:46 http://www.parastohadi.blogsky.com

وحید جان پستت رو خیلی دوس داشتم . ببخشید خیلی حالم خوب نیس. راستی شما با فاطی داداش و خواهریت یا نه؟

خواهش میشه نظر لطفته پرستو جان
بله آبجیمه

حاجی پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36 http://bishehr.ir

وحید!
لذت بردم
و خوشحال از پیشرفت قابل تحسین و امیدوار به آینده نیکویت
.
برای تو و همه ی جوانان خوب و نجیب و مؤمن هلیله دعا می کنم.
.
موفق باشید.

سپاس حاجی عزیز
اگه احساس کردید که خوبه و امیدوار کننده است بخاطر اینه که شاگرد شما بودیم

علی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:25

سلام وحیدو پسر خومون
وحید خیلی احساساتی نوشتیا
حیف نمیشه تیکه بندازم
ولی خداییش قشنگ بود
نیمه براتن بوام بعض بواتن

سلام علی خومون
کجایی آمو پیدات نی مسخره کردیا
ای چه وضعین
وقتی دیشو پیام تسلیتت در مورد استاد سمندریان بهم رسید خیلی ناراحت شدم
نیمه براتن بوام بعض بواتن

سکوت جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 http://www.mahsalovesiavash.blogfa.com

سلام خوبی؟؟ خوش میگذره جناب؟؟؟؟
من خیلی اومدمنظر گذاشتم حتی توی اون وب جدیدت ولی دیدم اصلا مارو یادت نیست دیگه جو.اب که ندادیمنم نیومدم
خوشحال شدم که یکی از بچه های قدیمی نت رو دوباره کامنتش رودیدم
اره خودم این پستم رو نظراتش رو غیر فعال کردم بازم اون ورا بیاید
رفیق شفیق

سلام سکوت خان خوبه خداراشکر شما چطورید؟
من خیلی میومدم ولی نمیشد نظر گذاشت وبلاگت مشکل داشت
منم خوشحال شدم از دیدن دوباره نوشته های تو
حتما شفیق و رفیق عزیز

آرام شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:08

آخ آخ

چقدر دیر.

ببخشید آقا وحید. خیلی عالی نوشتی.

واخ واخ

دیرو زود داره سوخت سوز نداره

خواهش میکنم آرام خانم . خیلی نظر لطفتونه.

فاطی دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:50 http://baran761300.blogsky.com

وحید جان اگه وقت کردی آپ کن !!!
بابا اصلا تایپش هم با خودم !!!
بذار این بارم من ضرر کنم!!!
متنتم خوب بود!!!(حالا مایه چیزی گفتیم تو اینقدر تو فکرش نرو)

فاطمه جان برو پی کارت
بابا خیال تخت باشه
تو همیشه باید ضرر کنی
بله متنمم خوب بود(تو یه چیزی هم نگی ما به فکرش میریم)

سوهان مشهدی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 19:12

ها وحیدووووووووووو رفتی میشتی شدی دیگه ماهم تحویل نمیگیریا
موجون خارج رفته هستم
تو
رفتی مشهد سیما فیس می دی
وحید فیسووووووووووو

چطوری سوهان جان
بوا مو خیلی وقته که مشهدی شدم خو تو خبر نداشتی
حالا کمو خارجی رفتی؟
خارج از بوشهر یا خارج از ایران؟
سوهانو خالییییییییییییییییییییی بند

سوهان مشهدی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:28

میگما تو برای چی نظر اولی منو ثبت نکردی ترسید گدا بودن برا مردم اشکار بشه

خارج از ایران تو چی نکنه داستان مشهد رفتنتم دروغه مو جون دور دنیا سفر کردم
باورت نمیشه نه[:S027
:]
راستی خالیبندم خودتی هوم

ریش و قیچی دست مونن هوم
در ضمن اگه کسی بخواد سی سفرای داخلی دروغ بگه او دیگه خیلی اوضاش خرابن
والا در مورد خالی بندیت هم مردم تصمیم میگیرن
هوم

دریا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:10 http://azjensebaran.blogsky.com

مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحر خیز که صاحب نفسانند
ماه خدا بر شما مبارک

یاد دوستان را کس نتوان سازد خموش
هر چه خود گدای در خانه یار یارانیم

ماه رمضان بر تمام مسلیمن از جمله شما مبارک باد

دریا پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:02 http://azjensebaran.blogsky.com

سلام اومدم وبلاگتون
پست جدیدی نبود ولی گفتم کامنت بذارم
انشاالله با پست جدید به زودی حضور داشته باشید
وقت دعا دوستانتون رو فراموش نکنید

سلام ممنون که یادی از ما میکنی

ایشالله همین روزا یه پست جدید میزارم
همچنین شما
طاعات و عبادات قبول

دریا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:13 http://azjensebaran.blogsky.com

ممنون از حضورتون
لطف دارید
نمازو روزه اتون قبول حضرت دوست

خواهش میشه

همچین شما

بیداد یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 http://bidadman.blogfa.com

سلام بر حاجی
من وبم رو تازه راه اندازی کردم
خوشحال میشم به من هم سر بزنید

سلام بر حاجی حاجیان
خوشحالم یه وب به وبای محل اضاف شد
حتما اینکار رو خواهیم کرد
پیروز باشید

کنجیر پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:08 http://konjir73.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
به وب منم یه سر بزنید ممنون میشم
موفق باشید

سلام
ممنون
حتما
پیروز باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد