چقدر لذت داره دیدن خدا

ساعت ۸ صبح از زیر لحاف در میام و میرم توی حیاط...... 

 

هیچ!!! 

چند صباحی میشه که این وبلاگ روی قلمی به خودش ندیده ! خیلی وقت بود دلم  

 

میخواست مث قبلنا چیزی بنویسم ولی یه هاله ، البته نه یک هاله نورانی ، بلکه یه هاله پر از  

 

فضایی پوچ یا به قول خارجکیا  Absurd  دور تا دور منو پوشانده بود حتی خواستم بیام بزرگ توی  

 

وبلاگ فقط یک کلمه رو درج کنم و اون کلمه این بود  "هیچ "  یا  " پوچ"  شاید تاثیرات مرور کردن  

 

در انتظار گودو ی ساموئل بکت بود . هر چند علی رغم دیگران من پوچی خاصی رو تو این اثر  

 

ندیدم ! شاید تاثیرات آدم های اطراف بوده شایدم فقط وفقط زایده تخیلات خودم بوده به هر حال  

 

چند ماه آپ نکردن دلیلش این بود  !!!!!

 

تا امروز 

  

ساعت 8 صبح از زیر لحاف در میام میرم توی حیاط ، شاید بکار بردن این جمله " دیدن گل  

 

محمدی" برای خواننده های قدیمی وبلاگم یک جمله ی بسیار کلیشه ای باشه چون زیاد بکار  

 

بردمش ولی دیدن هروزه غنچه های گل محمدی برای من تکراری نمیشه!!!! 

 

با دیدن  این گل نفسی تازه می کشم . ابر نازکی جلوی نور خورشیدو گرفته  نسیم ساکت و  

 

خنکی که در این فصل میتونه نوید دهنده بهاری زودرس باشه حال آدم رو چند برابر دگرگون میکنه ،  

صبحانه ، گرده(نانی محلی) با یه چایی داغ توی آشپزخانه و گذاشتن یه ترانه که نمیدونم از کیه  

 

ولی یه خانم و آقا دو صدایی با هم میخونن، خیلی صبحانه رو دلچسب تر میکنه هر چند عادت  

 

دارم موسیقی ایی گوش کنم که صاحب داشته باشه! تاریخ داشته باشه! ولی جمله اول شعرشون  

 

نمیذاره ترانه رو عوض کنم  

 

خدایا سرده این پایین اگه میشه از اون بالا نگاه کن 

 

خدایا سرده این دستام خودت نگاه کن از اون بالا ببین داره میلرزه  

 

مگه حتی همه دنیا به این دوری به این سردی می ارزه 

 

خدایا من دارم میام یکم با من مدارا کن 

 

شندیم گرمه آغوشت اگه میشه منم یه گوشه جا کن 

 

و....... 

  

گاهی برای لذت بردن از زندگی به محرکهایی احتیاج هست

 

این هوا و نسیم های خنکش رو خیلی دوس دارم قصد دارم بشینم دوباره فیلم "رستگاری از  

 

شاوشنگ " ساخته  " فرانک دارابنت" رو ببینم 

 

اگه تا حالا ندیدید حتما ببینید  

  

پانوشت:

  

گاهی هیچ یعنی همچی 

 

ساعت هیچ 

روز هفتم از ماه هیچ        

 

وحید

نظرات 8 + ارسال نظر
حاجی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:16 http://bishehr.com

بله وحید
تو بیا هر جور که باشه اشکالی نداره
.
تو بیا با هیچ!!! بیا ، بیا هرچند اشتراکی بین حیوان و انسان باشد ، باش حتی در شبی نحس و دلگیر و ماه گرفته ، تو بیا گرچه در شب تعزیه ای بارانی و سرد باشد ، ... بیا ...
.
بیا

وحید:

سلام حاجی . ما مخلص شما هم هستیم

کی!!!!مو؟؟؟؟ شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:48 http://helyleh1.blogfa.com

اگه محرک دیگه ای احتیاج داشتی در خدمتم.....منظور بد نگیر....

وحید:

بی ادب
تو بدرد کشک هم نمیخوری چه برسه به محرک بودن

رحمت الله حسن ابراهیمی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:27

نوشته هایت چون همیشه ماندگار است.

وحید:

مخلصتیم عمو

kamellia دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 http://iranzaminekamellia.blogfa.com

سلام جنوبی جان
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم نوشتی
گاهی هیچ یعنی همه چی
قلمت رو دوس دارم بنویس حتی اگر هیچ باشه برا من همه چیه
پنجاه پنجاه حساب نکردم اگه خوب دقت کنی میبینی پنجاه پنجاه نیس

وحید:

به به جنوبیه خون گرم
هیچ
هیچ
آره اگه خوشبیناننه نگاه کنم میشه صد به صفر ولی من خاکستریم پنجا پجا رو دوس دارم

کاملیا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:47 http://iranzaminekamellia.blogfa.com

ای خاکستری گرم به روزم

کاملیا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 http://iranzaminekamellia.blogfa.com

بدون مخاطب بود
خیلی وقت است قلب خالیس و فقط می تپد برای خودش
ممنون که خواندی جنوبی عزیز
نمی نویسی؟

وحید:


خواهش میشه
سعی میکنم بنویسم

علی سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:43 http://www.mygolf.blogsky.com

سلام وحید
اه همش تعریف های الکی
چی نوشتی بده ایامی اومدی حالا.........
والا اولا فهمیدیم دپرسیم
دوما فهمیدیم بابا گل محمدی دوس داری
سوما فهمیدیسم پتو دارید فهمیدیم ساعت هشت صبح بیدار میشی
ده بار گفتی
در ضمن تو اون فاز فیلم جدایی نادر از سیمین اثر بزرگ سینمای ایران و به کارگردانی استاد اصغر فرهادی میچسبید
اصلا هیچی به هیچی
دوستار خومو خومو
.
.
.
ناراحت نشو خوت((خوم یک تنه))

وحید:

زنده علو استکلالی
خداروشکر ای همه چی از نوشته مو فهمیدی چون مو خومم ای همه چی نفهمیده بیدم که تو فهمیدی
بعدشم سی اوس اصغر هم دارم
پ چه خیال کردی؟؟

فریصا شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:41

انگیزت از نوشتن چیه واقعا؟

وحید:

هله فریصا
فریصا دیگه چنن؟؟ اسمه یا فامیل یا لقب ؟؟
انگیزم از نوشتن نوشتنه !!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد